lön men ändå inga pengar...:/

fick in min lön idag men med alla räkningar jag hade denna månaden har jag ca 2000kr att röra mig med denna månaden, mindre kul men men har inget planerat så jag överlever. det viktigaste är ju mat till mig och katten,

färgade syrrans hår igår, rött i underhåret och blonderade överhåret, blonderingen kunde blivit mer lyckad men det är på väg att bli snyggt iaf. så ska vi göra vid mitt hår härnäst. *hoppas det blir bra*

tänker på min arbetskollega som går igenom något mycket jobbigt just nu, jag tänker tillbaka på hur jobbigt det var för mig när jag var i liknande situation och det är hemskt och jag hoppas verkligen allt går bra och att hon slipper gå igenom sådan sorg...


Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Tänker på er med! Lite iaf =) Har inte orkat jobba tänkte ju prova jobba i tisdags men jag orkar bara inte. Allt är bara så tungt, men man måste vara stark för sina syskon!

2009-06-05 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0