naglar...

ska bygga min naglar hos Ans på fredag ( www.nogg.se/annsnagelstudio) så just nu sitter vi och spånar på hur vi ska göra, vill ha lite rockig stil på dem men inte så extremt att jag inte kan ha dom på dagen också.. är lite nervös för förra gången jag byggde naglar blev det så misslyckat men ann-sofie har inte haft en enda missnöjd kund och jag kommer ha äran att bli kund nummer 51 hehe :)

jag tänker mig färgerna, svart och silverglitter... någon som har någon idé annars? hehe :) länka mig bilderna isfl hehe

blogg.aftonbladet.se/16302/

Kommentarer
Postat av: lilla syster

gumman, i don't feel like do the bellydance today =/ mitt huvud värker, dunk dunk dunk...

2009-05-13 @ 14:13:39
Postat av: AnnS

=) Yes idag ska vi fixa dem!!! Dem ska bli riktigt snygga!! =) Ha ha det såg ganska coolt ut med gröna! Fast kanske inget man vill ha till vardags =P

2009-05-15 @ 09:50:56
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0