sluta röka igen och sluta spela offer.....

jag är så äcklad av ciggaretter igen, vill inte röka, fattar inte hur jag hamnade i detta skitet igen, så stark den drogen och det beroendet är!! dessutom har jag inte råd med det..... det enda som kommer bli svårt att bli av med som också är det äckligaste, det är att sluta röka på kvällen i soffan.... tänkte jag skulle försöka få mig att röra på mig lite mer, gå ut och springa eller gå på kvällarna så att man kommer hem trött, duschar och går och lägger sig....vi får se hur det blir med den önskedrömmen, ciggen har gjort mig alldeles slö nu också...



W hörde aldrig av sig i helgen, förstår inte varför han prioriterar fest framför mig men ska det vara på det viset så kommer inte jag träffa honom mer heller men jag kommer inte säga det till honom utan jag fortsätter som vanligt att vara trevlig mot honom i affären men sen när han väl bestämmer sig för att han vill träffa mig så kanske inte jag kan då.. hehe
B skrev till mig i lördags och ville att jag skulle komma men som vanligt hade han någon kompis hos sig och jag vill inte komma till han då men egentligen så borde jag gå till han ändå, det är ju inte tvunget att jag måste ha sex med honom, jag kan ju säga nej till det eftersom hans kompisar är där. men det känns som om det är sex det går ut på och det är jag inte intresserad av men jag är intresserad av honom fast jag inte vill vara det eftersom jag blir sårad. men jag får börja ställa lite krav och se om han går med på dom eller inte.. annars blir det ju ingen skillnad iaf så.... har ju dissat han ca 10 ggr nu så snart kommer han sluta höra av sig överhuvudtaget och jag vet inte om jag vill det. han blev lite sur på mig i helgen för att jag inte svarade honom för han satt och vänta på mig.... sa att jag ville träffa honom ensam.. får se om han tar det till sig... varför dras jag till dåliga killar??!!

hade trevligt i helgen med syster iaf, lite singstar och mys med barnen, gjorde friterad kyckling igår och oh my god vad gott det var, farligt!!


Kommentarer
Postat av: Ans

sluta röka igen och sluta spela offer.....



förlåt måste fnissa lite =P

2009-05-15 @ 10:04:06
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0