träff ikväll

B smsa och undrade om vi skulle träffas ikväll, och jag sa ja, saknar han faktiskt och när W håller på som han gör orkar jag inte bry mig om honom mer... får cykla hem efter jobb och göra vid mig och sen sticka till han. fast nu ringde precis syrran också och ville göra något hmm.. beslutsångest min kära vän.. men iofs tänkte jag vara med syrran hela dagen imorgon och i helgen så kanske ska passa på ikväll när jag inte har något speciellt planerat... hmmm....
men det hade varit najs med lite kyssar haha :)


Kommentarer
Postat av: Ans

Tjena! =) Hur är läget gumman? Hoppas det inte är jag som smittat av mig =) kram

2009-05-22 @ 09:17:08
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0