valborgshelgen...

gick till pildammsparken med systern och barnen, jättefin eldshow! men adam blev besviken att elden inte var så stor som till månen men så är han lite cartoon network skadad haha :) hade lite picnic mat hemma innan så det var väldigt mys....

på fredag var jag och syster och barnen i folkets park, jag åkte "larven" med adam och blev riktigt stolt över att jag inte är rädd för den längre, mest bara för jag tror att den ska gå sönder hehe den jag åkte med adam på höganäs marknad var ju mkt värre!!!




på lördagen blev det lugnt, hemma dag hos systern och lite robinson och mcdonald på kvällen

söndag, första dagen på den nya dieten, nutrilett 5 day diet.
morgonen började bra med shake, satte mig vid symaskinen och började jobba med de j*vla kabelhållarna till jobb, blev lite hungrig tog min buljong, sydde, blev hungrig och åt min bar, blev mkt hugrig.
duschade och gjorde vid mig, drack min andra buljon som var surare än helvetet själv.
gick hem till systern, ingen energi, höll på att dö. mådde illa och längtade tills klockan skulle slå fem så det var dags för middagen. pasta med ostsås, mkt ostsmak kan man säga, inte gott, adam fick äta det. tänkte att desserten iaf skulle bli god men ack nej ack nej, smakade stelnad shake. jag och kajsa höll på att svimma och ramla, blev tvugna att gå och handla lite mat. och vi som trodde så mkt på den dieten, men men jag är på den igen, tänkte att det var jobbigare om man var hemma än på jobb så vi får se, tänker äta frukt och grönt också i lagom mängder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0