vilse på cykel mitt i natten...

i onsdags efter jobb gick hem till min syrra en liten stund, vi gick till Entré och handlade fina sommarkläder till Adam.
sen cyklade jag hem och fixade till mig lite. skulle ta bussen till B men i sista stund ändrar jag mig och tar cykeln istället, tänkte att det gav mig mer frihet. skulle jag aldrig ha gjort. cyklade och cyklade och cyklade, hade skrivit ut en liten cykelvägskarta från eniro men jag hittade knappt ändå, bara svängde när det kändes som man skulle svänga, läskiga områden det finns här i malmö... :/

tills sist hittade jag Bs hus av en ren slump. kom in till han, upptäckte att jag var helt svett på ryggen efter 45 minuters intesivt cyklande, not nice! hemma hos B var det tråkigt och inte det minsta upphetsande, fattar inte vad jag såg i den killen innan. ska aldrig träffa honom igen iaf.. torr som en öken....
äntligen var det dags att cykla hem, jag försökte minnas vägarna jag tagit, tyckte inte jag kände igen mig men tog en sväng här och en sväng där och sen var jag typ tillbaka från där jag började, alltså hade jag cyklat i en cirkel 15 min :(
bestämde mig för att cykla åt andra hållet istället. försökte läsa på vägskyltarna på cykelbanan ungefär hur jag skulle svänga men det visade sig att jag kom ännu mer fel, hamnade i Holma som är motsatt håll mot var jag skulle.

jag bestämde mig då för att ta mig ut på gatorna istället och följa bussrutten som skulle ta mig till sädervärn och därifrån visste jag att jag skulle hitta, kom äntligen hem efter ca 1 timmes cyklandes runt i malmös cykelleder.
svettig och ont i hela kroppen gick jag tills sist och lade mig


I torsdags var jag och syster och barnen på Jägersro på tivoli, mycket trevligt, roligt att se när Adam har så kul :)
jag fick gå i lustiga huset, mindre lustigt, det är inte byggt för knubbiga tjejer som mig haha


vi tittade lite på travet och jag och kajsa vill börja spela på hästar, det hade varit roligt! ans på jobb berättade att hon och hennes moster brukade göra det och det lät så trevligt så det ska jag och kajsa också göra, vårt vuxen-nöje! :)

blev förkyld av natt-cyklingen och ösregnet så fick stanna hemma i fredags. sen resten av helgen spenderade jag med syster och barnen.
klippte Kajsa igår och OMG cvad snygg hon blev! ska finslipa det och färga det nu i veckan också och jag ska också fixa frillan, ska bli kul! :)

såhär tänkte jag frisyren:




och färgen:
WomanwiththeRedHair.jpg Lady with the Red Hair image by JennyHarmonScott

min lön har inte kommit in, alla andra fick sin lön i onsdags eller fredags, börjar få panik, har inte en krona kvar om man inte räknar med småväxeln jag har i skrivbordslådan :( give me my money!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej sis. Har du fortfarande inte fått din lön?!?

2009-05-25 @ 15:33:55
Postat av: Ann-Sofie

Snygg frissa!!! =)



Ha ha ska ni prova på vuxen nöje??



Förresten tack för ditt inlägg skönt att veta att du finns där!kram

2009-05-26 @ 17:33:58
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0