blev en kort arbetsvecka...

jobbade i måndags, kunde inte jobba i tisdags eller onsdags pga katten Jackson som är ett litet klantarsle...
men jobbade i torsdags och jobbar idag... om man ändå hade fått något gjort när man ändå var hemma men jag kunde inte packa för jag visste inte vad jag skulle ha med mig... jag ville inte städa och dammsuga ifall katten skulle bli rädd.... men på onsdag kväll var jag iaf på entre och köpte deo, torrschampoo, lite smink och sånt som jag ska ha med mig till Libanon... så lite närmare målet är man nu...

har gjort min packningslista också så nu vet jag vilka kläder jag inte får använda framtills vi reser hehe tänkte packa på söndag och även städa och sånt...

får köpa med mig kattgrus hem idag.. sen på söndag eller måndag får jag handla torrfoder... orkar inte gå med allt på en gång... har köpt allt blötfoder som behövs iaf....

ikväll ska jag jobba som croupier på samma ställe som förra fredagen, hoppas inte det blir lika lugnt... tiden går så sakta då men det är kul att komma ut och träffa lite folk och göra sig fin... är ju inget festande nuförtiden direkt...inte för att jag saknar det heller men jag saknar att göra mig fin och vara lite social...

imorgon ska jag på bröllop, mitt första någonsin... förhoppningsvis blir jag inte inkallad att jobba, har jour på croupiersjobbet.... har lite panik på vad jag ska ha på mig?!! tänkte bara ha min svarta trikåkjol och svart skjorta med någon rolig accessoar... så är jag färdig för jobb ifall jag blir inkallad också...
adam och Jojo har fått världsfina festkläder och Kajsa har köpt nya snygga tröjor.... hmm avis man blir :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vem ska gifta sig?

2009-11-20 @ 11:37:48
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0