bröllop och bestyr..

i fredags kväll var jag ute och jobbade som vanligt, tråkigt med lite folk men de som spelade var iaf trevliga så det var ju alltid något, hoppas jag hamnar på något roligare ställe i januari.... blir inte mycket lön direkt och tiden går sakta när man inte har något att göra, fördelen är att man kommer hem i någorlunda tid eftersom dom stänger klockan ett. i fredags fick jag en äcklig man efter mig som ville ha mitt telefonnummer och träffas och gifta sig med mig osv.
till slut fattar han att jag inte kommer ge mitt telefonnummer gav han mig denna lappen:



mmm varför kan inte min drömkille komma med en sådan lapp och inte en ful gammal man ... hmm...
och nej jag tänkter inte ringa honom! kalla mig kräsen...

på lördagen var det dags för kajsas svågers bröllop, det var trevligt... inte som jag hade förväntat mig riktigt...tog en konstig vänding i slutet men kul att vara med och träffa deras släktingar.... adam hade kul iaf och dansade och bråkade med barnen... jag säger bara tack gud för jag inte fick tinnitus!

i söndags storstädade jag och packade det jag hade hemma och som ska med till Libanon, väskan vägde bara 7kg...gott mått! sen tittade jag på reprisen av Robinson... gick hem till syster och färgade hennes hår..... gick och handlade mat till oss... spelade spel med adam.. måste köpa något nytt spel till honom! Spyro är inte kul!

Se hela bildenhata denna drake :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas dröm mannen kommer med en lapp snart till dig :-)

2009-11-23 @ 12:40:20
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas nu du får en trevlig semester!! kram

2009-11-24 @ 10:05:13
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

känns som evigheter sen du var på jobb =(

2009-12-02 @ 15:53:24
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0