okej känns lite bättre nu..

kajsa har ringt sjukvårdsupplysningen och det verkar som om Jojo kommer få bra vård om det visar sig att han blir svårt sjuk i influensan.... man är lite nervig om man gått runt med svininfluensan vid honom.. :( hade aldrig förlåtit mig själv om det hade hänt honom något... eller hans bror för den delen.. jag hade tagit ledigt från mitt jobb och tagit hand om dom dygnet runt tills dom blir friska igen!

men som sagt man vet ju inte om man har/haft eller inte. det kan ju vara en vanligt förkylningsvirus också och det ska ju göra att man inte är så mottaglig för andra virus, har jag hört iaf..

syster ska vaccineras idag så det ska bli intressant att höra sen hur det var... min vaccinering kommer ju bli mäkta försenad... well får se hur jag gör.. jag kommer göra det som är bäst för min omgivning.. mig själv bekräftar så bryr jag mig inte om jag dör eller får allvarliga biverkningar av vaccinet eller influensan.. bara jag inte blir skyldig till att smitta oskyldiga små barn...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha vet ej om jag raderat alla men jag har inte lagt ut några märkliga, men Ann.Sofie har lagt upp en skit ful bild på oss, men jag taga den inte. Och skulle hon taga det så tar jag bort det. As ful bild, och spec på mig, men du blev inte bra heller. grr

2009-11-10 @ 12:38:36
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Nu var du väl lite neg, inget kommer hända, och frida ska inte dö.



Vill bara säga en sak till. Du som säger att du aldrig är sjuk, att det är just dem det är viktigt att dem vaccinerar sig, dem som har haft mycket sjukdommar i form av influensa är bättre skyddade, och det är större risk om du aldrig är sjuk.

2009-11-10 @ 12:45:02
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0