sista arbetsdagen innan man åker...

och det känns riktigt skönt, alla frågar om jag fått resefeber eller om jag är nervös men jag är inte nervös längre... men kommer väl bli ett nervvrak imorgon bara för det hehe

iofs blev jag lite orolig igår när syrran skrämde mig med att läsa upp gamla varningar för resor till Libanon utan att säga att de var mer än ett år gamla hehe... dumma dig! :)

idag hoppas jag verkligen att mitt ellos-paket kommer..annars får jag panik... då måste jag handla efter jobb och det är inte vad jag vill göra... jag vill ta det lugnt och harmoniskt... gå och hämta paketet och sen hem till syrran en liten runda sen hem och mysa med katterna och göra klart allt så man kan få en ordentlig nattsömn innan....

ska checka in oss på stockholmsflyget idag vid 16 också, kajsa gillar inte det alls men hon är lite tantig och omodern haha :P


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ingen fara, ha det nu så kul!

2009-11-23 @ 12:38:10
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0