svårt att somna..

igår så skulle jag göra iordning mig lite, tog på lite BUS och skulle prova nya Abolsut Torr som jag köpt så att jag inte luktar armsvett på kvällsjobbet, inte så fräscht hehe

strykte på under armarna sen gick jag och la mig, läste lite tills jag blev trött sen ville jag sova men det stack och kliade under armarna som fan... försökta trycka in mina händer under armarna, försökta lägga kudde och täcke under armarna men det fortsatte svida men jag ville inte gå och tvätta av det för då skulle effekten utebli helt.. efter många om och men somnade jag till slut... aaahh och detta ska upprepas en gång i veckan!!!!

förpackning Absolut torr

Instruktioner: Stryk ut Absolut Torr i armhålan någon timme innan du lägger dig. För att undvika irritation är det nödvändigt att huden är fullständigt torr. Låt Absolut Torr torka – det tar normalt bara någon minut.
- Jag var helt torr!!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha ha ha. jag har också använt den i tonåren, och jag minns också hur det kändes haha. Man får inte vara nyrakad heller för det kan göra att det gör ännu mer ont =) Men den funkar kanon iaf! =) Man måste bara följa istruktionerna väl. =) Tack för senast =) Kram

2009-11-09 @ 09:24:28
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Nu skrev jag i min egen igen =), bilden längst ner var ju bra =)

2009-11-09 @ 11:21:30
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0