äventyr i helgen...

blev kanske inte så mycket äventyr i helgen men i fredags var det after work och det blev riktigt roligt, började med lite öl inne på VDns kontor sen gick vi till the green lion (?) och testade olika ölsorter, en arbetskollegas kompisar kom också dit och de var skittrevliga.
min lilla kusse var på Fagans så vi gick dit för att träffa henne en runda också, skitroligt var där med livemusik. dansade min ökända irländska dans haha.. blev inte så sent, vid två tiden tog vi taxi hem...

lördagen blev en riktigt bakisdag, mådde skitdåligt, spydde upp frukosten till och med, märks att man inte är van vid alkohol längre, blev ändå 7-8 öl.. låg i soffan och försökte återhämta mig, lyckades städa undan lite på golvet...
vid fem-tiden kom jag på att ans skulle ha öppet hus på sin nagelstudio och att jag lovat att jag skulle dit, kände mig som värsta svikaren...får värva kunder till henne som ursäkt hehe
någon som vill bygga naglar hos en som verkligen kan och har talang:

http://www.nogg.se/startPage.asp?idHomepage=100580

masade mig hem till syster där vi tittade på Monsters vs aliens och åt god middag med biff, hasselbackspotatis och rosépepparsås..

söndagen blev lugn, blev bjuden på våfflor av syster och sen umgicks vi bara....

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ehh ja, lite besviken var jag, men det var inte bara du, flera av mina vänner kom inte.

2009-10-12 @ 09:41:33
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0