blivande croupier

då har man varit på sin första utbildning till croupier. gick dit igår efter jobb och det var riktigt kul, verkar som snälla tjejer också så det kan bli riktigt bra.. igår satt vi bara runt bordet och spelade black jack och gick igenom regler och hur man lägger ut korten, ikväll skulle vi nog leka dealer utan marker....
jag ser framemot när man känner sig säker i det :) måste med ut på klubben också, får se när man har tid med det... inte denna lördagen iaf för då ska vi ha Tacoquell, cest, ans och jag :)

men snacka om att jag har dålig självkänsla, där fanns en tjej som var större än mig och jag blev så "glad" att det inte var jag som var störst och sen satt vi och pratade om vilka kunder det är som kommer till borden och att det oftast är män och att män vill ha kvinnor som dealer för att de vill ha något fint att titta på och att det är därför det inte finns så många manliga croupiers, shit tänkte jag - hur ska jag få män till mitt bord så som jag ser ut!

ehh jag menar så hemsk är jag ju inte..eller tycker jag verkligen det? det är så svårt när man är lite odefinerad, varken söt eller ful, varken fet eller smal, varken jätte eller mini, varken brunett eller blond (hehe?) nej men typ... och nu är det lite tråkigt, har bara gått ner ett halvt kilo till, totalt 4.5kg nu, så det drar ner på självförtroendet när det går så långsamt nu... :(

nej får peppa upp mig lite, ska bli kul ikväll... nu ska jag surfa på flygbiljetter så jag vet var jag och kajsa ska gå in ikväll och boka :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men Frida du är jätte fin! Sluta klanka ner på dig själv!!! grrr

2009-10-26 @ 13:05:30
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0