får och kan inte använda internet mer :(

min blogg kommer bli så ouppdaterad :/

har haft mer än 100 samtal per dag igår ioch idag och all mellantid går åt att svara på mail eller skriva kundbrev.. och nu har chefen bestämt att vi inte får surfa medan vi hanterar kunder så det blir alltså inget internet för mig..

men nu sitter jag här efter arbetstid.. och då får man ju göra vad man vill hehe min arbetskollega ska köra mig hem idag, lät bra då jag ska hem och snygga till mig lite innan jag ska ner på boomers och sitta med croupiern där ikväll.. ska bli kul att se hur det går till på riktigt...hehe
igår på utbildningen gick det riktigt bra, stolt över mig själv hehe men har lite ångest över att jag missar utbildningen på tisdag men frisören måste komma före, har ju inte varit hos frisören på flera flera år!



nej ska bli kul... allt är kul förutom jobbet... tur man har bra arbetskollegor iaf... kunderna är inte roliga denna veckan iaf... men men sånt är det.. allt går upp och ned


nej nu är det helg... imorgon blir det tacoquell och det ska bli kul


vi hörs när vi hörs

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tycker du är inne hela tiden =P

2009-10-26 @ 13:03:16
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0