jag mår illa...

mår inte bra, vet inte vad det är som är fel. ont i kroppen och lätt illamående.. hoppas jag mår bättre till ikväll... där är det black jack som gäller igen.. det är rikigt kul och jag börjar känna mig säker i spelet också, inte alls lika många misstag längre... fick november schemat igår, ska jobba tre fredagar - perfekt och lagom... och det bästa är att jag kommer vara på samma ställe varje gång...

sen efter utbildningen får jag gå och handla kattgrus och kattmat så inte katterna blir för ledsna när jag inte är hemma fredag-lördag hehe

är skitfattig så blir inget shoppandes på marknaden för min del iaf.. knappt så man vill betala färdbiljetten hehe men nu kanske jag och ans får tillbaka våra pengar för marilyn manson konsertern imorgon så då har man dom med..

äh det löser sig alltid :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du blir snart rikare =)

2009-10-26 @ 13:00:26
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0