jämna plågor :)

sitter på jobb... lugnt nuförtiden så det är skönt men jag är lite stressad/pressad över våra nya sälg-mål... jag är verkligen ingen försäljare! men det kommer säkert gå bra så småningom...

sen är det sista veckan på black jack - utbildningen.. ska bli skönt att få sitt diplom i handen och börja jobba på riktigt.. skönt nog ska jag vara på nästan samma ställe både i november och december.. nice :)

har tränat med kollegor och familj så jag börjar känna mig rätt säker :)


igår träffade jag tjejen som ska vara min kattvakt när jag åker till Libanon, hon verkade riktigt trevlig och jag kände mig genast trygg med henne.. så nu kan man bocka av det på to-do-listan ;)


var på marknad i helgen och det var kallt, regningt och jävligt hehe.. som väntat... men adam hade ganska kul.. lite mycket att hinna se på bara :) efter marknaden åkte vi hem till malmö och hyrde film och hade myskväll..
fick inte se exet men det var rätt skönt, känner mig över honom nu så jag bryr mig inte så mycket... äntligen!! hehe


nej back to work...





nu är det höst... *mys och ruskigt*

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja klart, nästa lön kanske =) Fast kanske tidigare ändå hihi =) När du får pengar så =)

2009-10-27 @ 14:37:56
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0