man blir så glad...

när man promenerar genom Malmö på morgonen på väg till jobb... vädret är lite kyligt men skönt, pojkarna är många och söta.. och jag känner livsenergi :)

igår efter jobb stack jag hem till syster, älskar dom så mycket. Jojo är helt underbar och adam är världens sötaste MJ-fan :)

blev ditbjuden på soppa och bröd idag så det får man ju tacka ja till, mumsigt hehe :)

shit vad det nya jobbet snurrar i mitt huvud, tänker bara på Black Jack och vilka kläder jag ska ha på mig och funderingar på hur jobbet kommer bli etc. hittade lite kläder på ellos som jag kan jobba i, vanliga svarta byxor, 1 vit skjorta, en svart skjorta, 1 svart kjol och en fin topp. ja jag vet att jag inte skulle handla mer på min kredit men detta var tvunget faktiskt... jag slutar handla när jag avbetalt det med en stor inbetalning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0