riktigt seg dag...

den har gått sååå låååångsaaaamt... tråkigt....

men nu är det bara drygt en timme kvar så hoppas att den går någorlunda snabbt nu...

fixade systersonens present idag, blev bra, hoppas han blir glad för den. det är svårt med presenter tycker jag, speciellt nu när man inte umgås så mycket med honom längre och det blir bara svårare och svårare ju äldre barnen blir...

efter jobb ska jag hem en runda till syster, adam har tydligen slått sig riktigt illa på kinden så får gå dit och pussa på honom lite. sen ska man hem och springa lilla rundan.. eller ska man ta det imorgon innan man ska på mässan kanske?  fast då blir det två dagar i rad, fre-lör eller sön-mån... nej lika bra att ta det ikväll..


shit vilken kärring jag precis hade i telefon, hatar folk som trycker ner på en och som inte tror på ett ord av vad man säger.... så jävla störigt....well bara att skaka av sig och gå vidare... kull att hon förstörde min eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: Stina

vad duktig du är! skickar lite extra energi till dig så du beger dig ut på din runda ikväll!! puss från mig!

2009-10-01 @ 17:59:53
Postat av: sally

hej.. är du muslim? (med tanke på att du skriver inshallah)har förstått att din syster är det och bär hijab.

2009-10-03 @ 09:43:07
Postat av: Sara

Ha ha sally, är du lite fläng i huvudet? Har du hakat upp dig, har följt bloggen och du verkar hakat upp dig på det! Är du muslim själv eller?



Folk verkar tycka det är så viktigt, vad har det för betydelse. Ingen går omkring och frågar är du kristen eller haha. Du är rolig du sally! Och dess utom är inte alla som snackar arabiska muslimer så du får lite lärdom av det. Det finns faktiskt många andra religioner i arabiska länder, även om Islam är majoritet.

2009-10-05 @ 12:34:43
Postat av: frida

Nej jag är inte muslim, jag säger inshallah för jag tycker det är ett väldigt bra uttryck och jag tror på en gud men tillhör ingen religion för tillfället



2009-10-05 @ 13:07:25
URL: http://fritchen.blogg.se/
Postat av: sally

haahaa nej SARA, jag är inte flängd i huvet, FY va oförskämd du är! vad vet du om vad som hänt här? jag skickade kommentaren och det sades att den inte kommit fram till mottagaren, så jag provade igen o igen, på ngr andra inlägg o samma sak där, men det funkade inte. sen stod det på fritchen's sida är under arbete :s vem tror du att du är egentligen va? ja, JAG är muslim, är DU det? ska jag ta lärdom utav något som du säger??? Nej tack vet du vad! vad vet du om jag är arab eller inte? Jag vet nog mer än dig om allt här i världen, verkar det som. Och Frida, jag menade inget illa med att ställa en sådan fråga, men jag var nyfiken, eftersom din syrra oxå är muslim. Hoppas du hittar rätt väg för dig inshallah! Lycka till!

2009-10-06 @ 22:09:55
Postat av: frida

sally: jag tog inte illa vid mig så det är ingen fara.. :)tack det samma!

2009-10-07 @ 12:24:10
URL: http://fritchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0