bloody friday...

men vilken underbar dag det är, allting går som smort hehe

vaknade tio över sju, gjorde vid mig och packade ner det sista jag behöver ha med mig till småland. när jag var klar var klockan bara halv åtta!!  jaha tänkte jag det var ju väldigt tidigt.. kom på att jag skulle ner med hyllan som Ansi ska få ner i källaren, gör det... kl är bara tjugo i åtta... hmm.. hittar inte på något mer att göra så tar den tidiga bussen tio i åtta. nere på värnhem kommer jag på att jag kan handla presenter till saras barn i affären där W jobbar.. hittade fina barbie-dockor till de större flickorna och en docka till den minsta. eftersom W tycker jag är så fin eller för att han har dåligt samvete för vad han gjorde mot mig fick jag ett skitbra pris på det, perfekt.

  

det enda som fattas nu är presentpapper så jag får gå iväg på lunchen och hitta papper någonstans.. har ju ätit fredagsfrukost så man är ju inte jättehungrig...

igår var jag på möte med min arbetsledare och han och VD:n undrade om allting verkligen var bra med mig eftersom a´jag såg så ledsen ut, jag som alltid brukar vara glad och sprallig?! pinsamt... känner mig som värsta bedrövade miffot nu som alla tycker synd om hehe nej så nu får man fejka leenden precis som man fick på ICA. inte lätt att ha detta ansiktet naturligt! hehe




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

kramar om :( det är så nynd om dig...kramen :(

2009-09-18 @ 13:16:23
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0