fredagsmys...

har käkat frukost på jobb, gått igenom alla sidor som man tittar på varje dag, lugn dag idag känns det som...
ikväll ska jag gå och hämta nya skivor av MJ, lika bra att skaffa hela samlingen när man ändå är igång hehe

sen ska jag bara hem och ta det lugnt i soffan, städa upp lite och sånt också kanske...

bara en vanlig tråkig fredag...

sen i helgen ska jag till syster på lördag och köra Singstar och sen sova över, hennes son vill ju så gärna det hehe sen på söndag blir det städdag och tvätt.... laga luncher till nästa veckor.... hmm vet inte vad jag ska göra...?...
fullkornspastagratäng? rotfruktsgratäng och färsbiffar? ja det får man tänka på lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0