kalas men ingen fest...

i lördags åkte jag upp till Halmstad för att gå på kalas hos mina syskonbarn, det var trevligt, den minsta har blivit jättestor! hehe systern bjöd på Gulashgryta och sen princesstårta och chokladkaka..

http://www.kaveln.se/cakes.htm
sjöng lite singstar med josefin och så klart vann jag haha :) var där bara några timmar men det kändes lagom.

var meningen sen att jag skulle på fest på kvällen hos en gammal gymnasiekompis, åkte till höganäs först eftersom jag var lite tidig, drack lite vin för att komma i stämning... fick med mig systerdottern.. sen skulle man ta bussen, ösregn, mindre mysigt. systerdottern mådde dåligt och fick gå hem igen. kom till hbg, skulle ta stadsbuss men visste inte vart det gick ifrån eftersom de bygger om hela vägen. gick in på knutan för att hitta info, såg istället ett tåg till malmö som var försenat men som jag skulle kunna hinna med. springer och tar ut pengar, köper biljett och sätter mig på tåget hem.... haha snacka om panikångest. nej men det kändes inte kul längre, regn, blöt, inga snygga öronhängen eftersom jag glömt dom i Halmstad, visste inte vart det låg.


såhär kände jag mig haha

ja får se om hon som har festen hör av sig när hon kommer tillbaka från aupair jobbet... kände mig lite dålig men men det var inte direkt en fest där jag var huvudattraktionen,  hade det bara varit hon och jag skulle jag ju gått hehe men det var skönt att åka hem och komma i säng i tid.

läste i systerdotterns blogg om att hon kunde tänka sig komma ner och hälsa på, det hoppas jag hon gör, det hade varit riktigt kul :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nä vilken söt bild!! =) Katten då! hehe

2009-09-07 @ 12:33:26
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Tack Frida skönt med någon som förstår!Och jag hoppas detsamma! :)

2009-09-07 @ 14:59:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0