nu får man vänta och se...

lite läskigt är det, man vet ju inte vad som kommer hända men men...

idag efter jobb ska jag köpa en almancka så att jag kan strukturera mitt liv....
jag ska skriva in min löpning, mina promender, mina händelser och alla födelsedagar osv...
annars blir det bara flummigt av alltihopa.....

på måndag ska jag börja min intervallträning på löpning, efter 12 veckor med det programmet kan man springa 5 km utan besvär.... låter bra... sen ska jag och kajsa börja våra kvällspromenader igen, mysigt!
mina morgonpromender fortsätter jag med som vanligt, är en skön rutin numera..

dags att ta tag i vikten på allvar denna gången!!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Are U still alive? =D

2009-09-23 @ 11:55:54
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till! =)

Skönt med morgon promenad! Få se om man orkar det sen efter flytten. Du är så flitig Frida! =)

2009-09-23 @ 15:19:18
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

klart! Öppet hus från kl 10:00 =)

2009-09-24 @ 16:33:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0