Premiär för Idol

så ikväll ska jag se vad lillsyrran ska göra, om hon vill att jag kommer hem till henne och tittar :)
auditions är ju roligast sen själva tävlingen bryr jag mig inte så mycket om, aldrig dom jag tycker är bäst som vinner ändå..men kommer väl sitta och glo på det ändå


jag tycker faktiskt tv-hösten verkar lovande, många nya program som man får kika på och se om det är något..

igår var det så mysigt, kom hem efter bibiloteket, fixade kattlådorna och sånt, lagade lite mos och korv, tog på mig fleecemorgonrock och duntofflor, tände ljus och drack sen te framför tv:n
tyvärr blev jag trött tidigt så orkade inte se klart pirates of the caribbean, jack sparrow är snygg! hehe


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad mysigt det lät. Du inspererar! =D

2009-09-08 @ 10:49:03
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0