så tjock man är...

fick för mig att prova ett par av mina gamla jeans som jag kunde ha på mig innan jag började på detta jobbet, fick verkligen inte på mig dom, knappt så man fick upp dom över rumpan :( nej måste verkligen ta tag i detta snart, nu är det höst och då är det mycket enklare också, inte så mycket glass och picnics. höstpromenader och dricka te på kvällarna bara :) hoppas jag kan lyckas nu, lyckades sluta röka igen, 4e gången gillt vilket jag inte trodde jag skulle göra så ska väl lyckas komma iform också... ;)
är så glad att jag slutat röka, allt blir mer positivt då... nu känner man att man kan börja ta tag i saker...


igårkväll fick jag tvätta tre tvättar i sträck eftersom jag missade min tid i lördags men det gick bra, hämtade upp det sista strax efter tip så det blev ingen lång väntan på att det skulle torka heller, har ett riktigt bra torkskåp i min tvättstuga! Kajsa och barnen följde med mig hem, hon var så snäll att hon hade tagit med sig ingredienser till köttbullar, potatis, gräddsås och lingon så det lagade vi till och åt hemma hos mig och Adam fick titta på Moonwalk med Michael Jackson, den gillade han! :)
sen var det ju såklart Idol kl 20. gillar verkligen det programmet nu med den nya juryn! Anders Bagge är hysteriskt rolig ibland hehe :) nästan så man kan tänka sig att sitta igenom hela säsongen.. men ska inte lova något än hehe igår blev nog min favorit Tove som Bagge valde ut på sin egen audition i Norrland, liknade hon inte keira knightley??


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha ha ha eller hur. Vi får hitta någon yalla yalla till dig =)

Ja hoppas, det skulle sitta fint med lite extra pengar nu när man har ny lägenhet! Jag kan ju få din del då =P om vi vinner. Du kommer ju ha så det räcker =P

2009-09-17 @ 11:29:22
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

hehe jasså, ähh oroa dig inte. Sånt tar ju tid!

Och du på Söndag är taket klart och på Onsdag är väggarna klara! =) skoj, du måste komma och kolla!

2009-09-17 @ 13:06:37
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Tack så mycket! =) Ja det är så spännande! Ska försöka ta lite bilder idag så man sen kan se före och efter bilder!

2009-09-17 @ 15:38:54
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Tycker Tove ser bättre ut.

2009-09-18 @ 09:35:21
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0