Sing-star helg...

jag och syrran körde singstar  i lördags, var skitlängesen vi gjorde det så det var kul och vi fick väldigt bra poäng, träning kanske inte ger färdighet? slog alla rekord nästan..




hade lovat hennes son att jag skulle sova där så det gjorde jag, minsta brodern var kanske inte så förtjust i det eftersom han låg och sparka och knep mig under natten, han tyckte nog det var lite trångt... hehe
sen bjöd systern på god söndagsfrukost!! gick och handla sen skulle jag hem och städa och tvätta men det visade sig att jag tagit fel på tvätttid, skulle ha tvättat lördag fm och inte sön em :( fick boka ny tid på onsdag kväll så får ta två snabbtvättar då.... inte kul! men städade upp och lagade lunch till veckan... tittade massor på MTV, run´s house weekend, det var faktiskt rätt bra men så är jag en sucker för reality-serier, sen kom daddy´s girls, Brooke knows best och The Hills hehe




tittade på Top Model också, min favorit än så länge är nog Fo...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nu blev jag sugen på singstar! Fast jag måste köpa något nytt spel! Några förslag?? Kram

2009-09-14 @ 16:29:04
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0