barnvaktskväll...

får se vad jag ska hitta på med barnen :) blir nog någon ute-lek, det brukar vara det bästa hehe minst bråk sinsellan haha

det är lite skönt på jobb, spärren på youtube är borta så man kan sitta och lyssna på musik och titta på videor, några guldkorn i vardagen haha :)

satt först och försökte mig på att räkna lite matte men jag fick panik, detta nästa kapitel är riktigt svårt så jag tror jag får ta det i helgen några timmar, måste ha full fokus om jag ska fatta någonting hehe märks nu att det är Matte C :(


nej jag har egentligen inget att blogga om numera känns det som, hela mitt liv kretsar kring jobb 1 jobb 2 och skolan och syster och barnen.. händer inte mycket annars.. romantiken är död och ointressant, ingen direkt humor förutom den jag ser på tv hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0