bra början..

fick gjort en massa uppgifter och mail som jag inte hunnit med tidigare dagar, det ringer alltid mkt när girokorten skickas ut.. många frågor kan det innebära hehe

och nu sitter man och bränns i solen, jag skulle inte tagit den stickade tröjan syrran! den var för varm! hehe

hade en mysfrukost med syster imorse, när vi sitter och snackar skit och är ensamma får jag känslan av hur det var när vi var tonåringar, vi är lika bra eller t.o.m. bättre vänner än vad vi var då. klart har vi haft våra duster, det har alla syskon. men vi har aldrig behandlat varandra så illa att vi inte kunnat komma över det, vi har alltid haft goda anledningar eller kunnat relatera till varandra till varför vi gjorde ditten och datten

(till skillnad mot andra där man inte kan förstå överhuvudtaget till varför man beter sig som man gör/gjort eller som är falska)

♥ we love each other and always will! :) ♥

hade en rolig lekstund med adam på kvällen också, ibland tycker han att jag är världens roligaste och jag älskar när jag får honom att skratta, bajs och fis humor är populärt haha

nej snart lunch och sen i em ska jag försöka hinna med lite matte, busy busy! hehe


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha säker på att din syster kommit över allt ;)

2010-04-22 @ 14:52:23
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: lillasyster

Who? Me? What?

2010-04-23 @ 11:18:23
Postat av: Ann-Sofie

nu så vad fint! =)

2010-04-23 @ 12:44:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: lillasyster

Vad fattar du inte?!?

2010-04-23 @ 13:23:49
Postat av: lillasyster

jag syftade på ans komentar..

2010-04-23 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0