Jag är glad!!

fick VG på mitt matteuppdrag!! alla rätt! jag är så stolt och glad att jag inte kan beskriva det :)

nu fick man ny energi till att fortsätta plugga, jag är ju en typiskt vädur, väldigt tävlingsinriktad så hade jag inte varit "bäst" hade jag nog blivit lite sur och tappat geisten hehe men som tur är slipper jag det nu :)


IDAG ska jag göra klart engelskan! måste! ska ju fortsätta med matten idag efter jobb tillsammans med Hela, vi ska sitta på biblioteket och hjälpa varandra, kul :) I´m not alone anymore hehe :)

älskade vår! min favoritårstid!

igår efter jobb kom Kajsa och barnen och vi gick och åt varsin glass nere vid kanalen, mys.. sen skulle jag egentligen hem och tvätta men det slutade med att vi promenerade hem till kajsa istället, jag var inte allls sugen på att gå hem och tvätta.. jag har så svårt att slita mig från syster och barnen, älskar dom och älskar att umgås med dom! :)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Aja, överdriv. "Alla rätt" =))



Vi Älskar dig också! Ses ikväll =)

2010-04-14 @ 09:38:03
Postat av: Ann-Sofie

vad kul!! Grattis!!!

2010-04-14 @ 13:03:22
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0