känner mig duktig och motiverad

räknade matte hela kvällen igår, och räknar lite när jag får tid över på jobb också vilket är sällan men men :)

det är så konstigt nuförtiden för på natten vaknar jag och är klarvaken men kan knappt somna om, hoppar och studsar rundor och vänder täcket ett i ett, inatt försökte jag lösa ett matteproblem som jag inte kunde somna ifrån igen knappt. sen när klockan ringer på morgonen är jag klarvaken och typ studsar ur säng, borde jag inte vara halvdöd när man sovit dåligt? men jag är glad, kanske man kommer igång med morgonmotionen igen.. har ju varit lite dålig på det...

usch tisdagar är tråkigaste dagen i veckan... måndag - ny vecka nya tag, onsdag - mitt i veckan, torsdag - en dag från fredag, fredag - slut på arbetsveckan, lördag och söndag - härliga dagar. Tisdagar? menlösa!

nej vet inte vad jag ska skriva mer, mer än att kunder är såååå slooowwiga!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Håller med tisdag tråååkig dag! =(

2010-04-20 @ 15:12:27
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Lillasyster

Du kommer fortfarande ikväll va? =)

2010-04-21 @ 12:01:31
Postat av: Ann-Sofie

nä det är nog varken nyttigt för dig eller mig. =)

2010-04-21 @ 15:53:26
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0