ny bloggdesign

och den ser ut som en amatör har gjort den men det är det också det är ju jag så vad ska man göra haha, har bara paint.net så man hade ju kunnat göra finare med ett bättre program.. man tager vad man haver

jag önskar jag kunde göra min blogg lite mer intressant, känns som om man bara tråkar ut sina få stackars läsare så fr.o.m ny ska jag försöka skippa den ensamma "dagboks"känslan och blanda in lite mer som iaktagelser och humor och fängslande saker, slipa på skrivfärdigheterna lite liksom.. har ju en önskan att fortsätta med "den stora romanen" men den måste ligga på is lite nu medans jag pluggar och jobbar...


ikväll ska jag fixa mitt nagel-lack. det såg okej ut i månags men nu är dom fruktansvärda att titta på, får gå hem och köra en fransk manikyr med lite klistermärke kanske, ska ju jobba ikväll så vill ju vara fin då haha

*please God make it a good night*

nej... fredag är en lång dag...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi tack, hoppas inte jag heller! =)

2010-04-26 @ 09:29:49
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ok nu vill jag läsa lite nytt i din blogg =)

2010-04-26 @ 11:55:09
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0