påsk-ledigheten är över och nu sitter man på jobb igen

inte så kul för mig som det verkar vara för min sinnesrubbade kollega här till höger haha :)


men det har varit en skön långhelg, har varit med syster och barnen, i lördags blev jag uppvaktad med presenter, muffins och tårta :) fick fina te/kaffeglas som jag önskat mig och två ljushållare som passar ihop med  en dekorationsask jag köpte i libanon, you gotta love Rosengårds centrum :)
lägger in bild på dom sen..

sen har jag jobbat lite och blev t.o.m tillfrågad om jag ville följa med en DJ med vidare, jag blev så paff att jag inte visste vad jag skulle svara och han verkade inte vilja ta ett nej så han ställde sig utanför och väntade tills jag var klar med min kassaräkning... när jag kom ut tittade jag snabbt från höger till vänster, såg honom inte så började gå..hörde honom bakom mig skrika Hallå! Hallååå!! med frustration och uppgivenhet i rösten hehe men jag låtsades inte höra, ville inte med... ville hem och sova hehe snacka om att jag inte är intresserad av sex eller partnerskap hehe för det var alltså en snygg trevlig man... men nej frida älskar sig själv och sitt egna sällskap för mycket haha


nej det blir inget av detta inlägget, ringer och stör hela tiden och jag kan inte koncentrera mig när alla pratar ..så.....
 :)




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

tack tack =) jag tycker om dig med! =D



Va??! Följde du inte med? Var han inte snygg??

2010-04-06 @ 10:56:48
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0