back on work..

dagen började som väntat med lite datorproblem men nu är man i full igång igen :)

roligt att vara tillbaka faktiskt.. tog hand om mina första dödsbon själv osv så det känns bra jag är redo för mina två ensamma veckor sen :)

idag lunchade jag med Ans, hon har ju sin sista dag nu på fredag och sen går hon på semester och mamma-ledighet. kommer sakna henne här på jobb men eftersom vi inte jobbar sida vid sida längre så har man ju börjat avvänja sig vid sitt beroende hehe kommer träffa henne på fritiden istället och det första som hägrar är ju malmö-festivalen :)
tänkte göra det mesta utav festivalen detta året!

igår var jag hemma hos min bror utanför hässleholm, det är så mysigt att vara i hus och i trädgård. helt annan känsla än lägenhet! och hans sambo gjorde skitgod mat, kyckling i curry, friterade kycklingbitar med riktigt god "frityrsmet" och sen vågade jag mig på hennes kycklinglevergryta också med ingefära :)

hans barn är ju lite skygga eftersom man träffar dom mer sällan än vad man hade velat men sista timmen blev det fullt ös :) och sen var jag ju tvungen att åka och då blev alla barnen ledsna så känna skönt att jag fortfarande kan bli omtyckt av mina syskonbarn...

ikväll ska jag hem till kajsa och barnen som jag saknar massor!!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Säkert o säkert, det e väll alltid en risk att besöka mitt hem med räliga barnbaciller... fast Adam kommer dock gråta floder om du inte kommer då han sitter på golvet och sjunger "Mosti, var e du? Mosti var e du?" Och frågar var och varannan minut om du inte ska komma snart.. snacka om seperationsångest... :-)

2010-08-12 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0