hemma igen..

igår tog jag en väldigt lugn dag och sov ikapp min missade sömn från fredagsnatten och tvättade kläderna från resan...

idag sov jag länge och nu är det snart dags att komma på vad man ska hitta på idag men jag tror jag tar en till lugn dag och fixar lite i hemmet, ska handla så att jag har lite mat hemma igen, frukosten idag blev väldigt improviserad hehe :)

packade upp det jag köpt i danmark och det blev ju en del, lite smycken, håraccessoarer, kläder, kaffekoppar, förvaringsburkar, väggdekorationer, underlägg och skor... blev en del shopping men när man väl har börjat är det svårt att sluta :) tror pappa tyckte jag och kajsa var lite shopping-galna haha men vi fick plats med allt i bilen och det var ju huvudsaken :)

alla mina danska pengar tog slut, de räckte perfekt men sen på båten hem fick jag ta mitt kort och handla en parfym för jag var tvungen att ha den :) köpte Clean:s Warm Cotton


den är riktigt god, jag älskar ju tvåldoft, finns inget bättre än att lukta på nytvättade kläder till exempel och denna parfymserien är väldigt tvålig, har provat två tidigare: shower fresh och fresh laundry men denna är en klar favorit!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0