nervös faktiskt

över att jag ska deala ikväll igen, var ju skitlängesen man var ute nu :/ tur jag har lugna ställen denna helgen iaf...

sen nästa helg är det ju Malmöfestivalen och då kanske mina HBG-kompisar kommer ner och festar till det lite, och även min bror och hans barn kommer förmodligen ner. sen tänkte jag gå så mycket som möjligt i veckan, får säkert med mig kajsa och barnen någon/några dag/ar :)


fredag idag och det var riktigt skönt med en kort vecka, lagom för att komma in i det och lagom för att kunna vila upp mig igen hehe.. var skittrött och mör i kroppen igår, trodde först att jag hade fått i mig Adams kräkbaciller men det visade sig bara vara jag som var sjåpig hehe

längtar till nästa vecka, eller ska börja så smått redan i helgen, ska ta itu med min kropp och mitt liv en gång för alla. jag blir inte yngre och jag blir verkligen inte sundare av att leva såhär--- nu är det krig!! :)

tänkte börja med en liten nutrilettvecka, som sedan följer av träning och fatburning tabletter och som sedan övergår till en soppdiet eller något och sedan bara leva sunt och smärt resten av livet... om jag nu måste bli 30 snart så vill jag bli en snygg 30-åring :)



hoppas jag inte blir botox-biten bara :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Välkommen tillbaka gumman på jobb!! Jag gick lite hastigt men I sa att jag kunde städa un dan och sen gå. Kändes fan sjukt skumt, visste liksom inte hur jag skulle bete mig hihi. =)

Men vi får ses snart och det är ju malmöfestivalen med, torsdagen är iaf spikat! =)

Kram!

2010-08-13 @ 19:03:13
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0