plaskblöt...

shit vad jag kan bli sur av vädret, jag cyklade iväg imorse... hade regnkappan på mig men det regnade inte.. och sen när jag kom en kilometer ungefär så börjar det ösregna!! och jag blir plaskblöt på en gång... hade jeans leggings som blev dyngsura, tygskor som blev genomblöta och inte ens min skärm kunde skydda mitt ansikte från regnet... blev så jävla förbannad... cyklade ursinnigt fram på gatorna och slängde sura mördarblickar på alla till höger och vänster... skiter i att jag kör i alla vattenpölar för jag är ändå våt in på benen... skiter i hur jag kör... jag kan lika bra dö om det ska vara sånt här väder när jag ska cykla (busskortet gick ut i söndags)..... stampar in på jobb... hämtar tusentals pappershanddukar och försöker suga upp vattnet i mina byxor... grymtar ett godmorgon...
sen börjar arbetsdagen och jag inser att vi är alla drabbade av det här, inte bara jag, gud straffar inte bara mig utan oss alla.... tankarna ljusnar.... ..

men kan han då inte bara göra en tsunami på en gång??!!! så vi slipper eländet??

nej men sen är det ju så att det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder så nu har jag beställt ett regnställ och regnstövlar som kommer på fredag... nu kan inget väder förstöra min dag....


tänk så blir det orkan och värstaste motvinden?? skit också det finns det inga kläder för!!

the enemy:


my weapon:



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi lång tid? =) Jag ska lämna den så fort jag får den, då jag har mycket att tänka på är det skönt att ha det gjort. =)



Vad bra att allt funkar! =D

2010-08-18 @ 22:31:49
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0