äntligen tagit mig i kragen

och satt mig ner för att skriva lite i min blogg...
är ju helt vansinnigt mycket arbete nu på jobb så har ingen tid alls över till att surfa och allra minst blogga... lite synd för det blir stora glapp mellan mina inlägg.. detta ska ju fungera som min dagbok så att jag om ett år kan se vad jag hittade på idag... orkar inte skriva i vanlig dagbok längre... i en sådan skriver jag kanske en vecka och sen orkar jag inte eller så glömmer jag bort det..

jag har iaf varit på min Londonresa och det var riktigt nice att komma bort och shoppa lite..
vi spenderade mest tid på Oxford Street och Regent Street men jag fick även tid till att träffa gamla kollegan Cecilia vilket var riktigt riktigt skoj! har planerat löst att komma och hälsa på henne i mars någon gång.. hoppas det blir av..
vi gick även på musikalen "Thriller", vilken var lite av en besvikelse och sedan var man ute och åt några kvällar. var ju bara där måndag till torsdag så var ju begränsat med vad man hann med... Älskade shoppingen där, hittade fina håraccessoarer på Primark och god parfym och fina presenter till Kajsa och barnen :)
åker gärna till London igen men inte på vintern när det finns risk för snö då jag nästan inte kom tillbaka hem på grund av flygplats efter flygplats stängde ner på grund av is och snö.. men hem kom jag om än lite försenat men tycker att Norweigan ska ha en applåd för hur bra de fixade hemresan mot alla odds! *klapp på deras rygg*




hann hem till en halv arbetsdag som slutade i årets julfest, detta året var vi på S:t Gertrud och det var riktigt roligt, jag satt med Paula, Kajsa, Helena, Elin och Jonas och shit vad vi skrattade... var längesen man hade så kul på en fest :) vi har redan planerat in att det ska bli en tjejkväll med oss igen och ev fler tjejer från kundtjänst... en riktigt bra "klick" ! och min kollega Helena blev årets medarbetare och fick en liten bonus, stort grattis till henne! :)



I helgen firade jag även Jebril som fyllde två år, stora killen :) han fattade ju inte riktigt vad födelsedag är men tror han kände sig lite speciell ändå :)

och slutligen igår efter jobb gick jag och Helena på en liten shoppingspree på Entré, har blivit än mer shoppinggalen efter all shopping man gjorde i London, farligt men snart är pengarna slut och nu får jag inte köpa mer kläder förrän jag gått ner i vikt, blir ju betydligt roligare att shoppa då också... :)

nu har jag tvätttid så det blir att springa ner en runda nu innan desperate housewives börjar..

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Vad roligt att läsa din uppdatering i din blogg! =D



Oj har han blivit så stor Jebril, vad tiden går fort!



Så du träffade Cecilia? Åkte du själv? Gu vad skoj! Har aldrig varit där. Ja förutom på flygplatsen för flygbyte, hah inte mycket av London man såg då. ;)



Ja och familjen vill åka dit en runda men väntar tills vintern är över iaf. Fast när blir den över? Typ aldrig. =D



Hur går det på jobbet då? Vi får träffas snart igen för en julrunda på stan. =D Har inte varit där än och man måste ju in en runda för att känna jul stämningen! =D



Har du kanske tid idag eller imorgon efter jobb?



Kram!

2010-12-09 @ 12:02:19
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0