äntligen dags att snart gå hem...

denna dagen har varit en av de drygaste på länge... ZzzzZZzzz men det ska bli kul att komma hem, tänkte skynda mig som blixten och hinna inom hemköp snabbt och handla semlor till oss och färskpasta som vi kan ha till middag....

älskar min syster för att hon orkar asa sig hem till mig för att göra något så tråkigt som att sätta ihop ikea-möbler :)



usch jag kom på vilken hemsk mardröm jag hade inatt, att jag hade sex med min pojkvän från högstadiet... urk!!!
det var så äckligt.... kanske måste hitta en man snart så man slipper såna omedvetna saker som ligger och tar plats i drömmarna... tyvärr får man aldrig någon bra sexpartner i drömmar heller, sitt äckliga ex, en gammal sliten lärare osv.. fast det är rikgtigt skönt att vara singel!!! :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Krya på dig gumman! Trodde inte riktigt på Igor att du var sjuk när han sa det. =) Men du är tydligen sjuk =) Kram

2010-02-18 @ 09:44:47
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

FYYY!!! halsfluss!! bara du inte smittar mig =S nä vi har ju inte hånglat, =) Krya på dig, halsfluss är SKIT! =(

Fast jag fatta inte hela ditt inlägg haha. du skrev:Vad dom fon nlogg är :) ???

Nä vi kan inte ha det bra utan dig! Klart vila upp dig gumman! Och kom frisk och kry till ditt favoritjobb på måndag =P Krams

2010-02-18 @ 16:31:02
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Tack så mycket! Har ju gjort en del ändringar. =)



Ja klart vi ses på måndag! Glöm inte dricka mycket! =)

Kram

2010-02-19 @ 09:17:23
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Mija

Hej gumman!

Usch, vara sjuk, när det är fredag och allt!



Skrattat åt dina sjuka drömmar, men jag vet hur det är, man vaknar och är förvånad över att det faktiskt inte är skottpengar på en...??!!!



Jag är i alla fall pigg och mycket glad över faktumet att det är fredag! :)

Hoppas du kruar på dig snabbt och kan njuta av helgen!!!

/M

2010-02-19 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0