fynda som bara den!!

igårkväll stack jag till Ikea för att främst handla byråer men ville också ha fotpall, bokhyllor och sänggavel. jag tänkte att jag inte skulle handla allt eftersom det blev för dyrt med lyckan stod mig bi då jag hittade det ena budgetköpet efter det andra och sist men inte minst hittade jag sängstommen jag ville ha för endast 399kr (ord. 1700kr) great sa jag och lassa på den också. när jag står i kassan med mitt släp av saker kommer det fram en från personalen och meddelar att min sängstomme precis blivit ytterligare prissänkt och att den nu endast kostar 99kr!!!! blev så glad och gud vad snällt av henne att komma fram till mig och ändra priset.
så igår köpte jag: 2 bokhyllor, 1 cd-hylla, 1 fotpall med förvaring i, 2byråer med 5 lådor vardera, 1 sängstomme, 3 speglar som jag ska måla och dekorera, 1 matta och lite småförvaring. allt detta fick jag för endast 3642kr!

sen fick jag iofs betala hemleveransen också men allt blev nästan 2000kr billigare än vad jag först räknat med, great! så nu behöver jag inte handla mer till hemmet, växter isfl bara men det kan man ju ta sen :)


 EKTORP BROMMA Fotpall

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka kap, lagom avis på pallen =P vill med ha.

2010-02-16 @ 15:19:12
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0