nu börjar jag närma mig

var hos min Syo idag igen och nu börjar man ändå se en slutsats, fick hemläxa att gå igenom alla yrken på ams och välja ut 4-9 st som jag tycker verka intressanta och sen om två veckor ska vi knyta ihop säcken, ska bli kul att se vilket yrke det blir man väljer och hur man kommer det :)

vilken snöstorm det är ute :/, jag som tänkte gå och träna efter jobb, hem till katterna och sen till systern men som det är nu vill jag inte gå ut överhuvudtaget... får se vad jag göra.. får sån ångest av att inte träna som jag borde. jag måste komma in i det igen, har varit sjuk i nästan två veckor och har inte gjort någon träning under dessa så måste komma upp i sadeln på en gång annars kommer jag aldrig igång igen känns det som

nej usch.. snöstormar får gärna hålla sig borta, vinter i all ära men man ska kunna vistas utomhus också :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men dem renoverar faktiskt hemma hos dig och det är dåligt väder. Och man behöver en paus ibland från träningen.

2010-02-03 @ 09:47:36
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Ja precis. =) Måste hälsa på dig och se din lägenhet när den är klar. =)

2010-02-03 @ 13:27:54
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

hehe vad bra =) att det inte är det då. Men känns inget kul. Kanske inte är graven utan att jag håller på att bli sjuk på riktigt. Kan ju vara med det. :-( suger riktigt. Försöker dricka mycket, känner mig helt uttorkad. :-(



Ja hade varit jätte skoj med tjej middag. :-)

2010-02-03 @ 13:38:55
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0