Disney on ice..

igår var det dags att införliva julklappen jaggav syster och hennes barn, tyvärr blev jojo så sjuk att kajsa fick stanna hemma med honom så jag bjöd in Ann-Sofie istället som gärna ville följa med, yeah!

så jag och adam tog bussen till arenan (som var skitförsenad-grr) bussen körde förbi ans (grr) så ans tog en taxi istället sominte visste hur man tog betalt med kprt (grrr) men till slut var alla på plats och föreställninge började. adam tyckte det var jättekul och jag och ans tyckte också det var roligt, man blir ju glad av disney, man blir som barn på nytt hehe :)

nej men det var bra gjort, andra halvvlek blev lite seg för oss alla men helheten var bra..
efteråt stack jag och adam till hans pappas jobb och fixade varsin kebabtallrik, gick hem och åt och tittade på tecknat, sen spelade vi lite wii tillsammans. älskar att vara med adam, världens gullunge!





lite bilder från arenan :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi tack för inbjudan, var jätte trevligt när vi äntligen lyckades ta oss dit och in. =D



Just det jag har ju massa bilder! Ska fixa ffram dem så du kan ge adam =D

2010-01-26 @ 11:34:00
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0