FRIDA(Y)

äntligen, denna veckan har varit seg med massor att göra och ingen energi pga sjukdomar och fel sömnrytmer men men nu är det helg och efter jobb ska jag till Hampus och hälsa på, tyvärr ville inte kajsa med så får klara mig själv men det ska bli kul, ska hem imorgon igen eftersom jag jobbar på lördag natt, nytt ställe= spännande :)

på lördag måste jag städa *lova mig själv* nästa vecka är det dags att rycka upp sig med allt, ordning och reda, träning och kost!
man kan ju bara ta nya tag, man kan inte lägga sig ner och ge upp... nej nej.. iofs känns det som om jag kommer lägga mig ner och dö på söndag när jag och Ans ska träna indoorwalking, bloggar jag inte på måndag så finns jag inte i liv längre hehe skämt åsido- ska bli riktigt skönt med helg..

hoppas på vårrullar i helgen :) jag får förlänga pulverdieten sen istället... kan inte gå på den när man är på besök hos någon!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Sorry att det inte blev någon träning :(

2010-01-26 @ 11:09:45
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0