I´m so hungry! *citat Ice Age 2 PS2*

Idag började första dagen med enbart snor - shackarna från Quick Diet, jag tar livet av mig om jag inte går ner i vikt av detta. var meningen att jag endast skulle ersätta vissa mål med detta men så vidrigt och äckligt det var så tar jag en intensiv variant av det istället och hoppas på en kick-start... svårt att erkänna men jag har smakat på sperma och detta faller inte långt ifrån angående smakupplevelse... nej fy jag hoppas denna veckan går snabbt, bara se till att man aktiverar sig så man inte tänker på hungerna och vilken måltid man har framför sig :(


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hahahaha asg det var det roligaste, då måste din vara äckligare än min, men sperma hade jag inte ens tvingat i mig för alla viktminskningskilo är världen !!!

2010-01-26 @ 11:31:27
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0