kräkfamiljen bannlyser mig ...

adam har varit magsjuk några dagar och nu har tydligen kajsa och jojo också börjar kräka stackarna, ville inte att jag skulle komma så att jag också blev sjuk men det kanske hade suttit fint med en liten kräksjuka så man kommer igång med viktminskningen haha, finns inget ont som också för med sig något gott hehe *ätstörningar oh yes!*

nej men får se vad jag hittar på i helgen, bjöd ner min systerdotter men hon har inte hört av sig så tror inte hon var så sugen på det iaf, synd.. hade varit roligt att umgås lite med henne.. 
ska åka och hämta mitt paket med sofföverdrag och mitt och kajsas "träningspaket", ska bli så kuul!
får väl traska iväg och träna en runda ikväll också, orkade inte gå upp imorse, jag är uppe alldeles för länge om kvällarna, måste bli skärpning på det och ska bli mer utförlig dagbok över hur man mår, äter, tränar och sover så man verkligen får en överblick på vart det går fel

igår var jag och cecilia på ett yoga pass- jisses vilka ställningar man skulle utföra, kände mig som en sådan tjockis-tjej man gör komedi på hehe stod och skakade och tappade balansen hela tiden men känner av det i kroppen idag så någor rätt måste man ha gjort hehe.. fast flummigt är det, solhälsning, energibollar och meditation... sånt är jag inte bra på men det var rätt kul ändå :)


Kommentarer
Postat av: Kräk-mamman

Du får mer än gärna kom hit och lukta på våra spyor, och Jojo har gett mig några fina blöjbyten idag också =) haha...



Tro inte att du slipper mig hela helgen, I'll haunt you down...



Kärlek!

2010-01-15 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0