someone listened to my wishes!

Igår fick jag ett samtal från en kvinna som meddelade att målarna ville komma hem till mig så fort som möjligt så jag kunde välja färg så att de sen kan komma och måla i nästa vecka *glädjedans* har väntat ett år på denna renovering!!

nu har man bara lite panik på vilka färger man ska välja

har tänkt såhär:
Hall- varm vit
Badrum: Vitt
Kök: Mörkgrå
Matsal: vit med en mörk aubergine-fondvägg
Vardagsrum: Vitt (kanske lägger på någon schablon sen)
Sovrum: Brunt (ans förslag som jag gillade)

vad tror ni? några andra idéer? de kommer imorgon bitti så har lite panik...

måste montera ner stora garderoben i helgen också och ta ner mina spegelväggar, stress! men ett roligt stress eftersom det kommer bli så fiiiint :) hehe


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

det låter jätte fint :-)

2010-01-27 @ 12:48:28
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0