Dk semester: Dag 2

ja då är man inne på sin andra dag här, första dagen blev lite segt för mig som inte hade kunnat sova något i pappas stuga natten innan så jag låg och halvslumrade/sov hela eftermiddagen så det hände ju inte så mycket den dagen, uppackning och sånt bara

idag har vi varit på kraemmermarknad där jag köpte 10 fina glasmuggar och lite klämmor, vet inte hur man friserar denna frisyren! hehe och sen på eftermiddagen stack vi ner till stranden för att kolla in hur havet såg ut här och det var alldeles underbart, långgrunt men med klart och fint vatten, tyvärr var det lite mycket brännmaneter idag men det får man leva med, fick badat massor iaf. :) och sen har man ätit sill och potatis idag och det var riktigt gott men nu några timmar efteråt är man törstig som en gnu hehe :)


imorgon är det förmodligen Bilka som står på tur - ett stort köpcenter så det kan bli en del shopping kanske, jag brukar iofs snåla med mina pengar så får se vad jag handlar hehe :)




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja det känns jätte bra. =) Har nästan allt nu!



Ja vi ses ju och då får vi käka och njuta av varandras sällskap. =D Har beställt princesstårta till fredagen som vi även kan njuta av. =)



Kram!

2010-07-27 @ 21:23:27
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0