missade mitt eget bröllop..

hade en jättekonstig dröm för någon dag sen,
jag drömde att jag skulle gifta mig, jag hade köpt en ny fin bröllopsklänning och jag såg underbar ut :)

det konstiga hände sen, jag missade mitt bröllop så när jag väl kom till platsen skulle jag bara skriva under pappret så var jag gift och mitt ex från högstadiet var mitt vittne och hade också skrivit under, det som var ännu mer konstigt var att jag gifte mig med den "pojkvän" jag hade på lågstadiet!!??

jag gick runt på festen som var fylld med en massa konstiga gäster, folk jag kände innan, gamla klasskamrater och mitt ex från gymnasiets lillasyster och sånt men ingen från min egen familj eller mina närmsta vänner... . jag gick runt och sa att jag inte kom ihåg någonting från cermonin och de svarade Nej men du var ju inte med, du missade den! och jag var i allmänt förvirrat tillstånd

sen var det dags för bröllopsfoton och då hade jag en känsla av att den jag stod med, min man, då helt plötsligt var en klasskamrat jag hade i lågstadiet som var döv och på fotona blev jag helt sned i huvudet, mina ögon låg på olika höjd i mitt ansikte... skithemskt och konstigt..


jaja då har man haft sin första bröllopsdröm, börjar jag bli gammal och ängslig att sluta ensam? hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0