VG i engelska C

wee är jätteglad :) var skitnervös inför den muntliga dialogen men det gick tydligen bra :)

nu är jag ännu mer nervös inför min muntliga dialog i naturkunskap som jag har om 40 minuter, är inte alls påläst och misstänker att jag inte blir godkänd i den kursen :( men får kanske ta den igen till hösten och under lite längre tid så att man kommer in i det mer, nu har jag bara stressat förbi med den och halvfuskat och halvgjort saker... har ju fått G och G- på alla uppdrag, kanske om jag är tillräcklig söt och trevlig får jag G *hoppas*

tänkte speed-läsa igenom boken och sen ha min uppdrag uppe så att jag kan tjuvläsa på dom lite medans jag svarar..


usch nej... jag vill inte :/ skönt att detta är sista....

har haft en nästan normal arbetsdag som administratör idag förutom ett inhopp på kundtjänst under lunchen och det har gått bra, har gjort fel och misstag men det är ju av dom man lär sig så :)
kul att få utmaningar och lära sig nytt och jag älskar ju ordning och reda och det är det verkligen här hehe


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

tack =) Ja verkligen, =( det är sug redan inte likt, känns jätte konstigt när man haft samma i vad är det 2 år och nu ändras allt.

2010-07-02 @ 20:40:19
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0