blir hårt detta..

försökte förlänga min studietid, började bli lite stressad inför allt jag måste hinna göra men det gick tyvärr inte får då gick jag in i höstterminen och det fick jag inte göra, man fick inte dela sina kurser så det blir att läsa som bara den innan semestern och sen ha det klart.
får försöka få lite mindre pass på extrajobbet så att jag har hela helger att plugga också..

var duktig igårkväll iaf för då satt jag med matteboken samtidigt som jag tittade på tv så fick lite gjort, nu har jag nästan repeterat det jag ska repetera och snart hoppas jag kunna skicka in mitt första uppdrag "läxa" :)


ska göra högskoleprovet om ca 2 veckor också, känner mig lite stressad över det med, har skrivit ut förra årets test som jag tänkte jag skulle göra under tid hemma och sen rätta så jag får in lite känsla av hur det kommer vara när jag sen gör det på riktigt...


men ska inte gnälla, kul är det iaf att börja studera igen och jag älskar att få använda min hjärna till något.. jag har alltid varit en av de bästa i klassen och blivit lovordad av lärare så det känns skönt att kunna göra något med min potential..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hmm vad är det som är skit kul? =) Nu ska jag läsa din blogg, fina bilder du har på oss =) hihi

2010-03-30 @ 15:14:55
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

vad kul att höra att du är så duktig, då är det nog inga problem på provet. =) Lycka till!

2010-03-30 @ 15:16:57
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0