då kan man börja räkna ner

torsdag idag och sen är det fredag och sen helg! så skönt det ska bli och jag ska bara jobba på lördagskväll så det är skönt.. ska iofs upp tidigt på lördagsmorgon för att åka iväg med katten och kastrera honom men ska bli skönt ändå.. blir första helgen i syrrans nya lägenhet också... är riktigt avis på den, jättefin och fräsch är den, bra planlösning, balkong och hon har nya fina möbler... älskar hennes guldiga matta! :)

känner redan att denna veckan varit betydligt skönare än hur det varit innan, man lämnar inte jobbet helt trött i huvudet längre utan man har faktiskt ork att göra någonting efter kl 17, att slippa lyssna på säljarna och dörren som slängs igen om och om igen och den förbenade ringklockan gör verkligen skillnad!! nice!


nej nu ska jag jobba, känner faktiskt lite arbetslust nu haha


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja verkligen =)



fast själv så känner jag mig super trött. =) längtar tills vi slutar! =) Ikea!!??



hoppas dem börjar med läsken idag, är sååååå sugen!

2010-03-04 @ 12:22:28
Postat av: Ann-Sofie

jag är sugen på cola cola cola =P

2010-03-04 @ 13:05:18
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

helt underbart =) vilken lyx på företaget, här ska jag nog trivas ett tag =)

2010-03-04 @ 16:01:26
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

hihi =) visst =)

Känns mer och mer som man verkligen har en bebis i sig. =) När jag krama min bror hejdå när dem körde mig hem så sa han att jag skulle hälsa bebisen i magen haha

2010-03-05 @ 10:51:45
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0