flyttning..

var barnvakt igår när kajsa och hennes man var iväg på ikea och handlade de nya möblerna och inredningsgrejset de skulle ha till nya lghten *avis?? nejdå.....hmm* hehe

när de kom hem hjälpte jag sedan "grabbarna" att flytta över alla kartonger så det blev klart... hoppas de börjar få över det mesta, vet att syster gärna flyttar in så fort som möjligt :) och jag är nyfiken på hur det kommer bli..

skojsigt med inredning och nya saker, shoppingberoende och kreativitetstörst...ah ja! kan man inte få det själv kan man snylta på andra.. nu när jag fått iordning hemma hos mig så är det inte kul längre hehe

Se hela bilden












Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi vad skönt att det blivit iordning hos dig, att du redan är klar =)

Skönt att du kan fortsätta hos din syster och sen får du fortsätta hos mig =)

2010-03-02 @ 16:28:29
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0